Total Pageviews

Sunday, November 20, 2011

macam saya macam

hahahaha.
Ape makna hahahaha ?..xkan la xtau kan.hehehe..bodohnya soalan ini. =P
hari ini hari isnin 21.11.11. saya masuk pejabat pd pukul 3pm. Lewat? taklah. Dah biasa. Sebenarnya sayalah bos sayalah pekerja. Well, hari ini saya rasa saya nak ketawa je sepanjang masa. Tidak tahu mengapa, tapi mungkin tiada apa yang mengganggu emosi saya setakat ini. Tambahan pulak, semua aktiviti memancing saya berjalan dengan lancar dan semua yang dirancang juga menjadi. Tahniah Izwan Yusof. Anda hebat !
Indahnya perasaan sekarang dan kalau boleh tak mahu saya melepaskan perasaan begini dan kekalkannya. Tapi mana boleh macam tu, hidupkan penuh dengan ranjau dan duri. Harini gembira esok mungkin berduka. Jadi saya harap kepada semua agar bersejahteralah selalu dan mudah2an kita semua dalam keadaan yang tenang. Insyallah.

No comments:

Post a Comment